کد خبر: ۶۳۶۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۰۶ تير ۱۳۹۱
تیمی که با این همه ستاره می خواهد سودای قهرمانی سر دهد نیاز به یک مربی سرشناس وکاربلد دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران که این فصل تنها در لیگ برتر فوتبال کشور به رقابت با رقبای خود می پردازد و با توجه به کنسل شدن احتمالی جام حذفی در این فصل و عدم حضور لشکرسرخ در لیگ قهرمانان آسیا، ستاره های کهکشانی پرسپولیس تنها لیگ برتر را به عنوان جام معتبر پیش رو دارند.
 در حالیکه رقبای دیرینه آنها، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی سرگرم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز هستند، این روند می تواند به تمرکزپرسپولیس بر روی لیگ برتر کشور بیش از پیش کمک نماید.

خریدهای جنجالی سردار که که در فصل نقل و انتقالات سر و صدای زیادی به پا کرد و همه رامتعجب خود ساخت ؛ در سایه قهر افندی از ایران رنگ باخت تا سرداری که این روزها درخرید بازکنان گرانقیمت یکه تازی می کند در امر جذب مربی دچار بحران شود و از سوی مربی سابق خود غافلگیر!
رویانیان که می رفت پیروز بی چون و چرای نقل و انتقالات لقب بگیرد اما در حالیکه تنها حدود ۲۰روز به آغاز لیگ برتر کشور باقی مانده است نتوانسته مربی در خور شان باشگاه پرسپولیس جذب نماید و این تیم همچنان با مربی سابق خود (عاشوری) اقدام به کارهای بدنسازی کرده است. بدنسازی در ابتدای فصل یکی از اصلی ترین ارکان موفقیت یک تیم درراه پر پیچ و خم لیگ برتر است که به نظر می رسد پرسپولیس از این نظر مغفول ماندهاست.

هر چندرویانیان هرگز فکر نمی کرد، دیدار پرسپولیس با الاتحاد آخرین باری باشد که افندی بر روی نیمکت سرخ ها بنشیند اما تماس تلفنی چند روز قبل دنیزلی با سردار، آب پاکی را بر روی دست او ریخت تا تمام زحمات او را در جذب ستاره های ملی پوش به هدر بدهد.

مطمئنا تیمی که با این همه ستاره می خواهد سودای قهرمانی سر دهد نیاز به یک مربی سرشناس وکاربلد دارد. هدایت و مدیریت ستاره های گرانقیمت کار چندان ساده ای نیست. تجربه تلخ استیل آذین نشان داده است که جذب ستاره به تنهایی نمی تواند ضامن قهرمانی یک تیم باشد. سردار هرچقدر هم پول به این فوتبال برای جذب ستاره تزریق کرده باشد دربرابر ارقامی که هدایتی خرج فوتبال کرده است ناچیز است اما هدایتی تاکنون نتوانسته است توفیقی در مستطیل سبز کسب نماید.

امیدواریم رویانیان که این روزها از سوی هواداران با لقب «سردار ارتش سرخ » خطاب می شود؛نگاه تک بُعدی مالی را به فوتبال نداشته باشد و مدیریت را نیز در کنار سرمایه گزاری چاشنی مدیریت پرسپولیس کند.

هر گاه استقلال و پرسپولیس در این فوتبال سرحال و قبراق بودند تیم ملی قدرتمندی روانه مسابقات بین المللی شده است و هر گاه که این دو تیم از ضعف مدیریتی و سرمایه ای رنج برده اند، اثرات فاجه بارش در تیم ملی نیز هویدا شده است. امیدواریم امسال که سال راهیابی به جام جهانی برای تیم ملی فوتبال کشورمان نیز است، قدرت استقلال وپرسپولیس به تیم ملی و در نهایت به شادی دل میلیون ها هوادار ایرانی ختم گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها